Betalen – TFGS Klantenservice

Betalen – TFGS Klantenservice

Betalen

Alles wat je nodig hebt voor het betalen

Nadat je hebt bepaald wat je gaat bestellen en al je informatie hebt ingevoerd op de betaalpagina kies je de betaalmethode welke je graag wilt gebruiken. Hierna word je doorgestuurd naar een Mollie betaalpagina waar je de betaling kunt afronden.

De betaalmethoden welke je kunt gebruiken zijn:

– iDeal
– PayPal
– Visa Card
– Master Card
– Sofort Banking
– Bancontact
– Overschrijving
– KBC/CBC Payment Button
– Billink Afterpay

Wanneer je bestelling is goedgekeurd gaat hij naar de ‘in verwerking’ status. Je krijgt een email van ons systeem wanneer je betaling niet is gelukt. Hierbij krijg je de mogelijkheid om de betaling alsnog te voltooien met de betalingslink welke automatisch wordt gegenereerd.

Als je betaling niet is gelukt dan zul je je bestelling opnieuw moeten verwerken. Op dit moment krijg je een email bericht met daarin meer informatie over een betaling of het annuleren van je vorige bestelling. Als je betaling door een onbekende reden niet is gelukt krijg je hier een e-mail van. Toch onduidelijk? Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice door een chat te starten door te klikken op deze link, een Facebook bericht te sturen door op deze link te klikken of een mail te sturen naar: [email protected] en te vragen naar meer informatie.

Met Gespreid Betalen bieden we jou de mogelijkheid om een bestelling in drie termijnen te betalen zonder rente. De eerste termijn betaal je direct in de online kassa en de webwinkel stuurt vervolgens de bestelling zo snel mogelijk op. De tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald. Zo heb je de bestelling binnen een paar dagen al in huis, zonder dat dit een aanslag is op je bankrekening.

Hoe werkt het?

Capayable Gespreid Betalen is momenteel alleen beschikbaar in Nederland

Share this post