Voor iedereen die niet graag veel lange, saaie woorden leest, hebben we al onze algemene voorwaarden in een duidelijke taal gekregen. Iets wat we zelf ook leuk vinden, en we willen je de meest eenvoudige, maar krachtigste service bieden die je je kunt voorstellen.
Meer juridische teksten lezen? Uiteraard kunnen wij u dat bieden. Bekijk hier de lange en saaie voorwaarden.
DEFINITIES – ARTIKEL 1.
We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te maken. Het is niet nodig om allerlei termen en definities naar je toe te gooien, maar het kan wel leuk zijn. Kijk dit:
1. Klant. koning
2. Dienst. Onze klas
3. Specialisten. Onze specialiteit
4. Anders. Een beetje zoals we willen
IDENTITEIT VAN DE VENNOOTSCHAP – ARTIKEL 2.
Wilt u in contact komen met ons bedrijf? We hebben al onze informatie, inzichten en meer verzameld op deze pagina.
1. Informatie
Straat: | Na Kuthence 831/5, |
Postcode: | 160 00 |
Stad: | Praag 6 |
Land: | Tsjechische Republiek |
Bedrijf | TFGS EU sro |
Reg # | 07838689 |
VAT | CZ07838689 |
Telefoon | 601102800 |
E-mail: | [email protected] |
TOEPASSELIJKHEID – ARTIKEL 3.
1. We doen ons best om uw aandacht te vestigen op onze algemene voorwaarden. Het legt uit wat we voor u kunnen doen en wat we ervoor terugkrijgen. Als u een van onze producten heeft gekocht of overweegt te kopen natuurlijk. Anders heeft het geen zin.
2. Soms bieden we producten tegen verschillende voorwaarden aan. Ook dan moeten onze standaardvoorwaarden worden gevolgd. Als onze voorwaarden niet overeenkomen, kunt u degene kiezen die het beste bij u past. Zie ook deel 3.
3. Wij gaan voor de ontspannen aanpak!
ONS AANBOD – ARTIKEL 4.
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je een van onze producten kunt kopen, hoeveel het kost en of je het kunt ruilen. Belofte.
DE OVEREENKOMST – ARTIKEL 5.
1. U doet online zaken in een veilige webshop. Onze IT’ers maken dat dag in dag uit waar.
2. Als u een van onze producten bestelt, ontvangt u een bevestiging per e-mail.
3. We voegen alle informatie die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je op onze website. Daarnaast is het slim om je digitale kassabon goed te bewaren.
HERROEPINGSRECHT – ARTIKEL 6.
1. Heb je het product uitgeprobeerd en blijkt het niet naar tevredenheid? Als dat het geval is, kunt u het binnen 365 dagen na levering naar ons terugsturen. Je hebt 365 dagen om een retourzending aan te vragen waarna je 10 dagen de tijd hebt om deze terug te sturen. We sturen je een nieuw product, of je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, als je retourverzoek binnen de voorwaarden valt.
2. Natuurlijk zijn er een aantal voorwaarden van toepassing op een retourorder, die we vrij kunnen bespreken.
Verplichtingen tijdens de bedenktijd – Artikel 7.
Tijdens de bedenktijd mag u de verpakking openen maar dient u deze niet te gebruiken. Als u het product buiten de ‘showroomstaat’ gebruikt, kunnen we het aankoopbedrag al dan niet terugbetalen.
VERZENDKOSTEN BIJ EEN RETOURZENDING – ARTIKEL 8.
Er zijn geen kosten verbonden aan het terugsturen van een product naar ons. Onze gratis post is in feite gratis.
ONZE VERPLICHTINGEN BIJ EEN RETOURZENDING – ARTIKEL 9.
Als je ons binnen 14 dagen laat weten dat je je bestelling wilt retourneren, doen we het volgende:
– We sturen je een bevestiging waarin staat dat we je retourzending hebben ontvangen
-We sturen je ofwel een nieuw product of je ontvangt het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug.
UITZONDERINGEN RETOURZENDING – ARTIKEL 10.
U weet waarschijnlijk al dat u ons de volgende pakketten niet kunt sturen.
– Een verpakking waarvan de verzegeling is verbroken
-Kleding die is gedragen
DE PRIJS – ARTIKEL 11.
1. Zie artikel 4
2. Alle prijzen zijn inclusief belastingen
NALEVING EN GARANTIE – ARTIKEL 12.
1. Zie artikel 4
2. Je verdient een goed product, einde verhaal. Als er op de een of andere manier iets mis mee is, lossen we het op. Wij volgen altijd de wet.
LEVERING EN UITVOERING – ARTIKEL 13.
1. We doen ons best om u goed van dienst te zijn. We zijn misschien een beetje obsessief om het perfect te maken.
2. We ontwikkelen onze logistieke dienstverlening. Wij verzenden het product zo snel mogelijk. Tenzij we een andere afspraak met u hebben gemaakt. Als de bezorging langer duurt dan verwacht of als we niet op tijd kunnen leveren, laten we je dat zo snel mogelijk weten.
3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren, geven we je je geld terug, of geven we je een goed alternatief. U kunt altijd een alternatief product ruilen. Als een product beschadigd of verloren is voordat het u of een bepaalde bezorgbestemming bereikt, is dit onze verantwoordelijkheid. We zullen de zaak natuurlijk eerst onderzoeken.
BETALING – ARTIKEL 14.
1. Als we u vragen om vooraf te betalen, zullen we uw bestelling direct repareren nadat de betaling is ontvangen.
2. Betaalgegevens onjuist? Laat het ons weten!
KLACHTEN – ARTIKEL 15.
1. Heb je een klacht? Sorry om dat te horen!
2. We doen er alles aan om het op te lossen. Natuurlijk moeten we een paar procedures volgen.
3. Laat het ons zo snel mogelijk weten als je een klacht hebt! Leg uw probleem zo gedetailleerd mogelijk uit, zodat we u kunnen helpen en u goed advies kunnen geven.
4. We nemen binnen 2 dagen contact met je op. We helpen u direct of we vertellen u hoeveel tijd we nodig hebben om het op te lossen.
5. U kunt een klacht over een van onze producten of diensten indienen bij de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie via: www.thuiswinkel.org . Maar we helpen je liever direct. Zie artikel 3.
GESCHILLEN – ARTIKEL 16.
Wat gebeurt er als we ons in een situatie bevinden die we niet kunnen oplossen? Dan kun je besluiten om je klacht binnen 3 maanden voor te leggen aan de SGC (Geschillencommissie Thuiswinkel) op: www.sgc.nl. Als u ervoor kiest om dit te doen, vinden we dat erg jammer om te horen, maar we begrijpen uw beslissing.
HANDELSGESCHILLEN – ARTIKEL 17.
1. Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Thuiswinkelorganisatie. Als de SGC besluit dat u een vergoeding verdient, garanderen wij dat u deze ontvangt. Dit geldt voor vergoedingen tot 10.000 euro.
2. Als u van deze regeling gebruik wilt maken, dient u een schriftelijke klacht in bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. U vindt het adres hier .
AANVULLENDE OF ANDERE BEPALINGEN – ARTIKEL 18.
Dit waren onze algemene voorwaarden. Vrij duidelijk, toch? Mochten wij in de toekomst wijzigingen aanbrengen in onze voorwaarden, dan vindt u deze op onze website. Wij zorgen ervoor dat de wijzigingen geen negatieve invloed op u hebben.